Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gör mig frisk!


Snörveeel. Ursch, igår hade jag så ont i magen, högt upp under revbenen. Fick flashbacks från när jag var yngre och hade jätteproblem med magen varje gång jag blev förkyld och mamma kallade det för att jag var "förkyld i magen", så hade jag igår. Snurra runt i alla möjliga ställningar för att det skulle kännas bättre, så nu ser jag ut som en fågelskrämma i bakhuvudet. Ett kilo balsam behös snarast. Annars har jag inte så speciellt ont i kroppen idag, och inte lika snuvig heller. Trots pappa sa i telefonen -"nejmen oj, är du sämre idag" Jag mår bättre, jag mår bättre, jag mår bättre! Vill bara må bra, gå till jobbet och ha roligt. Puh, Får se imorgon!

Blev sugen på Göteborg i helgen också, bara för att jag inte känner mig så pepp på festa. Och då är de skönt att åka ner och glo handboll, umgås med brorsan och så. Men nja..får se. Om jag gör de missar jag ju två jobbtillfällen till, kanske inte är så jättesmart. Men vore skönt att komma bort. Hm!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0