Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fest med mina rutinerade tjejer, med några inte så rutinerade flickor.


I lördags var det festdags. Rullade dom 200 metrarna hem till Rille där förfesten skulle äga rum. Mötte upp mina pinglor, Jennie och Sandra utanför. Satte igång med drickandet med ölspel, iakttagna av ett gäng omyndiga fnissande tjejer. Robin åkte dit på allt och fick hinka i sig en hel del, haha. Vi äldre och rutinerade, dvs vi tre tjejer och killarna satt i vardagsrummet och pratade och drack. De yngre spenderade sin tid tjoandes med dålig musik instängda i ett rum, efter att Robin stängt dörren om dom.

Ännu mer falsett tjoande blev det när dom fick reda på vem som var min bror, herrejösses vilket misstag det var att berätta att jag var hans syster. Alla flickor kände honom, men han kände ingen när jag frågade honom. När klockan blivit krogendax och småtjejerna spytt klart var det dags för promenad för oss "äldre" ner till krogen och in på O'Learys innan vi avslutade på Harrys. Bra kväll, riktigt bra!

TACK!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha klockrent inlägg=)

2009-10-19 @ 18:56:29
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: a

im good you know ;P

2009-10-19 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0