Blogg listad på Bloggtoppen.se

En fjärt i rymden


Äntligen helg. Efter en slitig vecka är det dags för roligheter och avslappning.
Men först, jobb igår igen..och om jag har klagat på onda fötter innan, så var det inget mot detta.
Fy i helvete vad ont jag hade timmarna efter lunch, ursch och fy. Var ensam igen på en avdelning utan mina solstrålar, så trist. Ska sparka dom i rumpan nästa vecka om dom placerar mig så igen!
Jag blev iallafall glad när jag mitt ibland tusentalsplagg i min ensamhet hörde Tokio Hotel's bästa nya låt Automatic började spela i högtalarna, då fick jag energi. Hoppas resten av jobbet också tyckte de ;)

Idag har jag iallafall shoppat efter jag satt rekord på att ta mig från min dörr till Frankies, under minuten!!!!
Vad bra jag mår när jag hittar fina saker! Elin kapade vantar och ett par örhängen..ingenting om man såg på mina påsar, en fjärt i rymden så att säga!

Idag köpte jag:
- Hårspray, H&M
- Ögonbrynspenna, H&M
- 4 par vantar, H&M
- Massa armringar, JC
- Örhängen, UR&Penn
- Kjol, H&M
- Topp, H&M
- Leggins, H&M
- Lång stickad kofta, H&M
- Mascara,H&M
- Halsband, JC
- Vin & Cider, Systemet ;P

Tur med rabatt på H&M iallafall, kom man undan lite billigare :) Nöjd som fan är jag!
Och ikväll är det Idol, kan inte bli bättre! =) Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0