Blogg listad på Bloggtoppen.se

Efterfest på akuten


Galen kväll igår, så jävla galen alltså..sjukt! Började med förfest och fotbollstittande hemma hos Sussa.
Spårade lite grann och härjade innan det blev taxifärd ner till stan och utgång på Harrys. Full fart och fläng, dans och mer alkohol med Frankies kompisar, Mange Schmidt och Tomas rusiak. Liftade med Carlos hem till Frankie för efterfest, vi lyckades inte så bra. Det var endast en till stackars man som följde med, han drog snabbt. Jag övade på mina gymnastikkonster i sängen, kul tills jag ramlade ur sängen och slog i skallen i elementet. Blodbad! Frankies mamma kom och hämtade oss, Frankies ena hand fastklistrad i mitt blodiga bakhuvud och toarulle i högsta hugg. In på akuten och fick ligga i mitt jävla rum i evigheter. Efter hot om stygn, rakat huvud och duschförbud kunde vi efter 6 timmar ta taxi hem. Vilken jävla natt, inte så konstigt att jag har huvudvärd idag? Haha. Och inte får jag duscha heller så är alldeles blodig i håret och mina nya kläder :( Tack Frankie iallafall för att du var med mig så jag hade någon att gråta ut till och ha sällskap i det hela, du är bäst!


Sussa och en galen morsa!


Best friends.


Sussa drog en skön pose.


Sofie drog en vurpa nr 1 i badrummet. Fler följde under kvällen.


Taxigubben var en skön lirare som bjöd mig så snus. Påssjukevarning på bilden!


Sussa var kreativ.


Kommentarer
Postat av: F

Det var gaaalet =)

2009-10-11 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0