Blogg listad på Bloggtoppen.se

Attchjoprosit.


Snörvel, host, nys..blä! Känner mig ruggigt ofräsh. Jag är alltid förskyld, men oftast bara lite, typ nästäppa som alla vet med mina nässpray överallt. Och igår efter lunch smällde de till rejällt och fick springa och snyta mig konstant tyckte jag, så blir man sådär sexigt dåsig om ögonen och rödrinnande näsa. Sexigt värre!
Idag är det väll lite bättre..men fortfarande jobbigt, haha. Mitt nässpray håller på att ta slut också, hoppas de räcker till måndag iallafall.

Gårdagen på Bamboo med tjejerna var jättemysig. Tog cykeln ner och mötte dom efter ett par glas vin, smaskit!
Åt massor av buffén, inklusive sushi, jag ska bara tycka om det har jag bestämt. Och det smakade bättre! Kanske för mitt smaksinne var lite ur funktion? Tog en god cider till och pratade massor, skrattade massor och förde nog endel liv i restaurangen. Men det var hur trevligt och mysigt som helst, har saknat oss alla tillammans, dock var inte alla med..och ni var saknade såklart.

Nu är det väll dags för lite lunch innan det blir städning. Ikväll blir det över till Fia och Putte! =)



Min söta Fia och jag, valborg-09.

NICKLAS åkte ut ur Idol. :'( Och jag missade det. Hur i helvete kunde det stå mellan han och Eddie?!
Eddie var grym. Det skulle varit Erika som skulle stått där. Hon kan verkligen bara ballader.
Börjar bli ganska enspårigt faktiskt, tycker hon är jättefin och bra röst annars, men tråkig.
Hur i helvete kunde älskade Nicklas åka ut? Det grämer mig. Fan också! Du är så bra och det vet du.


Puss på Nicklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0