Blogg listad på Bloggtoppen.se

All i can see is rain outside.


Mysfredag. Det är så mysigt när man hör regnet smattra på fönsterbläcken. Men då ska man krypa under täcket med en bra film. Det går ingen bra film på tv nu och både videon och dvd:n är trasig, inte bra!
Har varit nere på stan för en lunch med pappa, även Noel gluffsa i sig som att han aldrig sett mat förut, trotts att han nyss ätit en hel burk med mat innan, haha! Passade även på att gå till systemet så det är gjort iallafall.

Nu sitter jag och småfryser. Är så sjukt sugen på att tvätta håret..tror fanimej att jag ska trotsa duschförbudet för håret och göra det iallafall för detta går fan inte! Skiter i om halva skallen ramlar av på köpet, jag ska ha rent hår!

Hoppas mina rödklädda namnskyltbärande änglar på jobbet klarar deras uppdrag idag, oh nervöst och spännande :P Jag är som en liten flicka.. Men jag kan inte hjälpa det. Sjukaste "förälskelsen" på länge.
Jag fnissar åt ingenting, jag blir skitröd i ansiktet, jag tappar talförmågan och glor som ett fån när han är i närheten. Normalt? - Nej!


Puss!


Fniss, åt absolut ingenting. Jag måste framstå som en galning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0