Blogg listad på Bloggtoppen.se

Shopping= glädje!

Ursch, jag glömde bort att jag hade min älskade blogg...inte bra!
I tisdags gick det iallafall bra att jobba, trots att jag var klarvaken 04:00, klockan ringde 05:00, jag var först ¨på jobbet 06:30, så jävla segt! Och inga av mina pärlor var där..men två av dom kom efter ett par timmar=)

Idag har det varit shopping på schemat, på tuna park. Inhandlat massa strumpbyxor, stay up's, klänning, ringar, armband, örhängen, ögonfransböjare, eyeliner, massa ögonskuggor och locktång..plus morgondags alkohol.

Efter de var det friseringsdax för Elin. Sen käkade vi MC här hemma hos henne och hennes sambo och sen har jag färgat hennes hår. Nu ska jag snart åka hem, ringa F och sen pyssla om mig själv med att fixa ögonbryn, fransar och naglar.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0