Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nära döden upplevelse


Igår kände jag mig lite krasslig och sov mig igenom hela eftermiddagen. Det resulterade ju såklart i att jag hade svårt att somna i natt, så vid 03 slumarade jag till och vid 08 ringde klockan. Ögongrus, ögongrus!
Fixade till mig och rullade mot doktorn för samtal, återigen en ny :S Hur många olika ska man egenligen behöva träffa?!  Efter de och lite nyckelletning rullade jag ner mot stan, ovetande om min kommande upplevelse.
Gick till arbetsförmedlingen och banken som jag skulle, nu i efterhand helt i onödan..skrattretande.

Fick för mig att svänga in på H&M, fast jag skulle ta ut pengar. Vad händer? - Jo, han-jag-dör-när-jag-ser-killen från jobbet står i kassan (så nu vet vi dock vart han försvunnit på sistonne!). Jag får panik, snurrar runt och tänker att jag måste köpa något, annars ser det dumt ut. Jag plockar på mig två hårprodukter, inser att jag fortfarande inte tagit ut pengar, ställer tillbaka och halvstormar ut. Halvspringer bort i regnet till 21an och tar ut pengar och springer tillbaka, kommer inte ihåg vad det var jag skulle köpa och får snurra runt lite till. Tillslut är kassan bredvid honom ledig, trodde jag..båda blev lediga men jag valde den bredvid. Slänger ut pengar på golvet, får be kassörskan att hjälpa mig att ta pengarna ur min plånka..knallröd och börjar svettas. Ut så fort som möjligt tänkte jag när jag vände på klacken, fel håll, fick snurra ett halvt varv och kila iväg..röd som en tomat och ett hjärta som bultade alldeles för snabbt. Vad är det för fel på mig egentligen?!




Grattis Amanda på 20 års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0