Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let's celebrate the drama


God söndag- kväll! Är för första gången på sjukt länge inte bakis. Nej, för denna vecka skrällde vi lite och festa på fredagen istället. Möttes som sagt hos Jennie och drog i oss alkohol, jag hann få i mig en vinare och en bacardi.
Massa tjaffs med några av tjejerna som kände sig bortglömda, men om vi hade setat hos Jennie och tagit varsin pizza hade det ju inte blivit något tjaffs..eller hur? Så nu blev det både tjaffs och dyr mat. Men trevligt hade vi som tusan =) Även F och hans två vänner kom lite senare. Vi dansade gärnet bland dom äldre och sista timmen var jag, Jennie och Emma dom som bestämde musiken. Haha!  Många hundralappar senare rullade vi hem, jag gråtandes utan min älskade telefon.

På söndagen vaknar jag av att F ringer och säger att jag ska komma ut, tar mig en titt i spegeln och borstar tänderna fort som fan och drar på mig myskläder - Han hade min telefon i fickan. Så jag blev glad igen för det såklart!

Senare på natten var det dock inte lika kul. Först var det filmer, sen massa tankar i huvudet. Sen började en gammal kille återigen ringa i telefonen ett par gånger. Somnade. Vaknar igen vid 5 tiden utav att F står ute och ylar utanför mitt fönster. Trots att han lovade mig att han skulle ta det lugnt. Annars hade man kanske sett det som en romantisk grej, men inte av en full tjoande kille kl 5 på morgonen :( Har inte hört av han idag, och vet ärligt inte vad jag ska säga längre heller.

Nu blir de One Tree Hill!
/ Alex.


Kommentarer
Postat av: ludde

du kan ju känna efter själv hur kul det är att sitta hemma när alla andra är ute och har roligt med vännerna på lördag så vet du hur de känns, för de är väl också samma sak?

2009-11-23 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0