Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag skulle åkt..


Blä. Illamående. Man mår precis som man förtjänar sen i lördags. Skulle bli en kul kväll ute, ta igen från förra helgen då febern satte stopp för dansadet. Vad händer? Jo,  vi har förfest här. (Emma Ida Jennie Emma Ludde Frankie). Jag fick dricka äckligt vin, några helt okej cider och en ljummen öl. Blev konstigt nog rund under fötterna, vatten nästa. Ner till stan, mötte Fia och Tine och gick mot Harrys, kom såklart inte in..för det var 21, sjukt patetiskt. Ville inte betala på O'Learys när dom andra redan gått in där och listan inte gällde så tog en taxi hem till en stökig lägenhet. Drog på musik och hällde i mig en flaska vin till, pajade både datastol och tangentbord. Lyckat! Frankie var här ett tag och beskådade allt efter han kommit från krogen, stackars barn.
Fick iallafall något bra ur kvällen: Samtal med någon mycket speciell. Tack!

Jag borde fan åkt till Göteborg.. Då hade det aldrig blivit galenfylla utan utgång, illamående i 2 dagar.
Då hade det blivit härligt folk och handboll. Istället får jag glo matchen här på datan, inte okej! :(


Såhär snygga var Adam och brorsan hemma i gbg i lördags,
 sjukt stolt jag var när jag såg bilderna. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0