Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's you and me, snuttis


Har varit en bra dag. Vid 12 tiden rullade jag ut vagnen för promenad och bränna lite kalorier medans Noel sov i vagnen. Blev 2 timmar ute i kylan innan vi mötte Emma vid tågstationen vid 2, gick ner till stan, mötte upp Amanda och tog en fika. Jag med min latte, dom delade på mat..och Noel med sin gröt, nöjd liten skitkorv. Min solstråle! Härligt att ta igen lite med er också tjejer. Sen gick vi hem och åt, senare var det match..VINST, skönt som fan. =) Sen älskade Criminal Minds. Nu blir de sängen och lite mer tv innan det blir sovdags=) Puss, natti!

(Skänker en tanke till min sjuka bror som ligger hemma i Göteborg, love you!)

Peter Jihde: Hur tänkte du imorse när du vaknade, hur laddade du?
Nacor: Imorse? Jag vaknade 2 i eftermiddags och gick till samlingen

HAHAHAHA, klockrent!=)


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha roligt!

2009-11-13 @ 14:37:24
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0