Blogg listad på Bloggtoppen.se

In your shadow


Måndags eftermiddag, alltid lika händelselösa. Det enda vettiga jag lyckats gjort än så länge (om det ens räknas) är att läsa tidningen, VeckoRevyn och duscha. Jag menar, vad finns måndagar till för när man är jobbledig för liksom? Transportsträcka. Söndagar gör man ingenting, men då har man iallafall inte dåligt samvete för det.
Ska väll iallafall slänga på mig lite mascara åtminstonne så man ser lite mer levande ut och dra över till pappa senare.

För bara ett par dagar sen kändes allt bra. Nu har jag en klump i magen igen. Fan! Vill bara dra täcket över huvudet och sova tills det blir bättre, eller helst tills det blir vår. Kan man göra det?



Puss på min lilla sjukling.

 

Och grattis till Linn och hennes Robert (lite sen, jag vet) 
deras son är äntligen född, en liten Theo.


(www.lyxlirare.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: sandra

jag känner precis samma, för några dagar sen kändes allt bra men icke nu! :O bläää

2009-11-23 @ 18:50:20
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack så mycket! :D inte så sen, han skulle ju ha kommit den 23e :P

2009-11-24 @ 19:19:43
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0