Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fylleri


Som sagt så skulle vi till F´s kompis, Ralle, i lördags. Denna Ralle visade sig vara en gammal kompis som det var sjukt kul att se igen, din galenpanna! Mys, dricka och alldeles för hög musik bjöds de på innan jag och Emma gick ner mot stan för att möta Sandra, Sarah och Josse som gick tidigare. Jag och Emma hamnade på O'Learys, dansade lite..drog därifrån, kom tillbaka, gick igen, till McBeth och mötte Anna och sen gick jag till Harrys för mer dans med mamma och hennes sköna jobbarkompisar. Efter många danser, några shotar senare så slirade vi hemåt, efter kom F som varit på fest i Nyfors. Dagen efter var vi båda sjukt sega och låg kvar i sängen och bara myste till strax efter 16, då var det dags för promenix. Mysig dag!=)

Ralle: " Jag beställde en öl, och sen fick jag en cider med grönsakssmak, typ päron"

Imorse gick jag upp halv8 för att ringa och avboka min läkartid, ingen ork eller lust att gå dit idag.
Tog 35 min innan jag kom fram, då blev jag sur och somnade om till nästan 1 efteråt, haha!
Bara slappat idag i soffan. Men imorgon blir de andra bullar, jobb, jobb, jobb..Puh!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0