Blogg listad på Bloggtoppen.se

Feel alive


God kväll!
Idag har jag och snuffsen busat lite inne innan det var mellisdags. Efter de tog vi på oss massa kläder, packade ner skrutten i vagnen och gick mot Skogsängen. Lekte i en lekpark ett tag innan det var dags för Noel att bli klippt på salongen av Sandra:) Gick förvånandesvärt bra, satt och kollade på allt runtomkring, kunder som blev friserade och apparater som lät. Jättefin blev han (Tack Sandra!), och duktig var han..tills jag släppte taget om han, galet hur han kan bli så blyg ibland. men det gick fort över när han kom upp i famnen, sen busade han omkring lite. Sen gick vi till affären och hem och busade lite mer, haha vilka idéer han får ibland.

Nu har jag precis duschat, ska över till Jennie ikväll för hämtmat, idol och lite vin! Hur mysigt som helst i kylan!


Du gör mig glad!
/ Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0