Blogg listad på Bloggtoppen.se

En farmor med silikon

Gårdagen blev Idolkväll med Jennie, Linus, Erik och Johan (Emma kom en stund). Mycket trevligt! Dock åkte Eddie ut, hemskt! Fuckfuckfuck. Blev lite kortspel, "jag har aldrig" och "sanning och konsekvens"..Mycket sjukt bjöds de på. Vid halv 2 tiden höll jag på att somna och knallade hemåt i snöstormen.


Imorgon fyller min älskade söt-farmor år, det innebar att vi idag firade henne. Med smörgåstårta till lunch och vaniljhjärta till fika. Dåligt illa jag mådde efteråt, jag är inte överförtjust i de direkt. Efter de somnade Noel i min famn, mysiga snutt. Var länge sen han somnade i famnen, saknar de sen han var bebis.

Farmor: Inte ville han ligga i min famn, de var väll för platt du har ju mycket mjukare där uppe
Jag: Ja..men du får väll skaffa silikon, då vill han nog ligga där
Farmor: Ja, jag får nog ta och göra de tror jag

Väckte det lilla grynet och det begavs till systemet för att inhandla kvällens dricka. Nu är jag hemma, ska väll ringa F snart och sen börja fixa mig. Sandra kommer hit vid 18, sen ska vi till F´s kompis ikväll.



Ha en bra kväll!
/Alex.

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0