Blogg listad på Bloggtoppen.se

En dag i huvudstaden


Dagen började med tåget mot Stockholm vid 9, Noel busade runt och charmade som vanligt på tåget.
Promenerade bort till pappas jobb så han fick visa upp den lilla snutten, sprang runt och flinade på allas kontor och luktade på plastblommor. Lunch för Noel på pappas jobb. Sen gick vi till stan och jag och pappa lunchade på Taco Bar. Gick till Buttricks och inhandlade min maskeraddräkt ;) Strosade runt lite till, hittade ett nytt svart nitarmband och ett vitt, skitsnygga! Även en tuttpiercing och en ögonbrynspiercing inhandlades innan vi virrade oss iväg mot tåget hem. Jättemysig dag med mina favoritkillar (simon också såklart!). Men det slutade inte där, var tvungen att springa ner på stan också för att inhandla alkohol..råkade köpa en hårfärg till också. haha!

Nu ska jag ligga och vila mina stackars ben som trippat runt i massa timmar i klackstövlar..osmart skoval!
Sen senare är det Idol som gäller :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0