Blogg listad på Bloggtoppen.se

Drar en lättnandens suck


Godmorgon! Har varit ute på en kortispromenad nyligen. Ska fixa ihop något att äta innan det blir städning.
Efter de är det innan-helg-fix, med andra ord ögonbrynsplockning, nagelfixning osv..:P Är supersnuvig just nu, hoppas det går över snart. Blir bara en dag i mysisar och ladda inför morgondagens maskerad. Var med Sandra igår kväll på Tuna Park och inhandlade presenter, båda blev även kära i varsitt par skor som vi hade seperationsångest över att lämna utan att de var i våra påsar :( In på systemet och skrämmas av Frankie som också åkt dit med sin vän Robin. Han fick några välförtjänta ord, efter att jag smugit runt på andras tomtar och försökt ta mig igenom buskar och kommit fram till Frankie och han inte var hemma OCH glömt hänga ut mina saker, din fjant alltså!
Detta var också Sandras fel, eftersom hon glömde släppa mig på rätt ställe:P Men hon är för söt för att få pikar!;)

Träffade även Linn med hennes lilla Theo, sååå söööt. Grattis igen gumman!

Ne, dags att börja fixa..och andas lite lättare idag!
Puss! / Alexa'.


Ibland undrar man faktiskt vart hans närminne sitter...?


Kommentarer
Postat av: sandra

haha en kul runda i buskarna va! inte alls avis ;)

söööt <3

2009-11-27 @ 14:52:27
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0