Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dom lockade dit oss med lättklädda osynliga tjejer


Fest i lördags som sagt, hos Johan. Där drog det igång tidigt med ölspel. Drickat tog slut snabbare än förfesten, illa. Ner mot stan och O'Learys där det väntades Victoria Secret grejs..men var det något? Jag minns inte att jag sett något iallafall. Lureri tror jag! haha. Dansade, drack shots och hade det kul. Efter de mötte jag upp dom andra på Corner, vetifan hur jag kom ifrån dom..mötte även F där. Efter ett tag beslutades det att det vankades efterfest hos Jennie så tog två (?) taxibussar med fulla människor hem till henne där det blev Buzz och sprit. Jag var på kasst humör och satt mest med telefonen i handen, pinsamma samtal och nervikning. Skit!

Mådde självklart kasst på söndagen, trots det vaknade jag prick halv 12, som en Idol-väckarklocka, såg reprisen..tog en tupplur igen och sen bara tv hela dagen, kvällen och halva natten. Idag har jag ont i magen, ska se om jag ska över till Ludde som flyttat in i Sofies port så nu bor vi alla tre på samma gata.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0