Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bist du lesbisch?


Seg dag. Mamma kom hem från göteborg, och det var ju såklart kul att träffa henne - fick i mig mat och några skratt. Såg tillbaka på helgen och insett att jag i stort sett inte öppnat kylskåpet alls, osmart. Är inte hungrig denna kväll heller men en macka ska jag försöka få i mig. Har mest legat och glott på tv i soffhörnet, sjukt seg.

Kollade på älskade One Tree Hill, alla är så förbannat snygga första säsongen. Fattar inte! Började garva för mig själv när dom började prata om sina porrstjärnenamn, att man lägger ihop sitt första husdjurs namn och sin mammas flicknamn. Jag höll på att kävas..Skulle någon verkligen vilja ligga med mig om jag kallade mig för Skrållan Nurkka? (hon är inte finsk!!) och dessutom tog betalt för det? Skulle inte tro det va.

Fick även ett sjukt meddelande. "Bist du lesbisch? Mädchen fragt freund".. Ja..ibland undrar man vad folk har i skallen, folk man dessutom inte känner. Idiot!

Handboll igår- slakt av Guif från RIK. Såg morsan flina genom rutan i sin RIK-tröja, lyllo.
Handboll idag - Magdeburg (Tokio hotels hemstad för övrigt) mot Kiel. =)

Puss! / Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0