Blogg listad på Bloggtoppen.se

äckelpäckel jävla snöfan.


Ursch vad jag hatar snö!!!!!
Skulle vid lunchtid bege mig ner mot stan, hittade inget paraflax så fick cykla ner, böja ner huvudet och försöka "inte nudda snö", inte det lättaste, de äckliga vita vattentussarna skvätte och blötte ner mig som fan. Var alldeles blöt och kall när jag hade cyklat ner på stan, som tar typ 3 min. Äckligt! Mötte upp farmor och tog en lunch på 21an, skrattade och pratade om det mesta. Mina enda fynd var ett vanligt diadem och ett "flätdiadem" (köpte förvisso nässpray också, men de gills inte). När vi skulle skiljas åt stötte jag på en jobbande Danni, klagade på hur sur han såg ut och blev erbjuden en filmkväll som tack för det - var tvungen att tacka nej, givetvis..det är ju för fan EMA-galan ikväll! Går inte att missa. På vägen till min cykel ringde jag F, han var nog förvånad att jag var så glad, trots mina beskrivningar om skyfallet. Kall, blöt och glad..njaa jag försöker iallafall!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0