Blogg listad på Bloggtoppen.se

you was born to make me happy.


Lördagen blev ett firande av sm-silver istället, det är ju inte dumt det heller. Började som sagt på olearys med god mat och dricka till matchen innan det blev lite förfest här, även Tjoffe och Putte deltog i våran tjejkväll, Jennie kom från Globen. Sen promenerade vi ner till Harrys och dansade som tusan, så mycket att mina skosulor gick sönder (!) mina nya fina älskade skor, fan också! Även min partyjacka försvann. Men mycket dans blev det, även en och annan mysig tryckare i slutet när jag var tokvarm, men det var så mysigt ändå! Sen blev det träffa alla söta tjejer som varit hos Ida på Corner. Sen blev det prat till 4-5 snåret, dvs alldeles för lite sömn!

Idag har jag varit och lunchat med farmor, och oundvikligt kom vi in på begravningen. Klump i halsen, svälja svälja! Inte gråta. Jag lyckades. Men det var knappt! Men som tur var varade samtalet inte länge och vi fortsatte ha trevligt, åkte ut till pappas nya hus och kikade.. kan nog bli riktigt mysigt de huset, dock mycket jobb stackars pappa får syssla med innan. Sen tog vi promenad. Jag älskar min farmor så mycket, det gör så ont att veta att hon är ensam. Vi saknar dig farfar!

Noel, min skatt. Ingen är så fin som du, ingen kan göra mig så varm i hjärtat med bara en blick, ett leende, ett konstigt ljud. Du tjuter av lycka, och mitt hjärta likaså. Min lilla kladdgris! Det är inte länge sen du låg i mina armar, alldeles pytteliten och hjälplös, värd att älskas till döds. Nu är du en go liten busunge som flyger runt överallt, och jag älskar att se dig lära dig nya saker. Jag älskar att se mig själv i dig!



augusti -08. där är du inte många dagar gammal busunge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0