Blogg listad på Bloggtoppen.se

when the light does'nt shine up my way in the dark.


Skitdag egentligen, när man inte är på bra humör när man somnar kan man inte räkna med att man är det när man vaknar. Det är väll inte meningen att allt ska vara lätt, för då uppskattar man det inte men det är jobbigt när det går emot en  och man granskar sitt liv och allt i det och man inser att vissa saker skulle kunna förbättras mycket, men man vet bara inte hur. Det går ju upp och ner hela tiden, jag vet det. Jag har alltid varit så, av rimliga anledningar..men är så fruktansvärt trött på det. En grej jag tänkt på mycket är när blev omtänksamhet bara enspårig? Sen när gällde de bara att ta emot sympati, och inte ge? Vänskap är väll ge och ta, det var iallafall det jag trodde.

Har iallafall haft min största livsglädje som ljuset idag, Noel plutten. 9 månader idag! Stora duktiga unge, du är finast.
Vi har busat nu på kvällen, tagit ett bad, myst lite i soffan med välling och nattning. Ingen kan få mig att le som du min skatt.




Jag älskar dig mest av allt min solstråle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0