Blogg listad på Bloggtoppen.se

The walk


Mina planer blev ändrade idag så inte mycket har hänt. Tvättat ur ett kilo hårspray ur mitt ruffs till hår, myst till Hanson skiva "The walk" (Your illusion är riktigt bra!) och funderat. Ikväll är blir det väll fortsatt sysslolöst om inget annat händer eller lockar.

Jag har ju erkänt min kärlek för Tokio Hotel så många gånger förut, så jag säger det igen för Hanson: Jag tänker inte sticka under stolen med att jag älskar dom! Och jag skäms inte för det heller, och för de andra har dom ett helt annat sound nu. Men m an kan fortfarande lyssna på låtarna sen man var skapligt ung och fortfarande ä-l-s-k-a dom! Jag har redan bestämt min begravningslåt (fråga mig inte varför!), givetvis en Hansonlåt,så nu vet alla det också.

Bjuder på en skitsnygg bild också, MUMS! Han har alltid varit sjukt vacker i mina ögon.
Vilken röst, vilken utstrålning, vilken blick..VILKET HÅÅR!


Taylor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0