Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tårarna i min ensamhet


Jag spenderade fredagskvällen i soffan framför "The Guardian",
det är något mystiskt sexigt över Kevin Costner.. vet inte vad.
Inte lika uppenbar sexighetet som snyggingarnas snygging
Ashton Kutcher då, men iallafall.. och känslig som jag är ibland
börjar tårarna välla ner för kinderna när det blir sorgligt, jag är så svag!
Haha! Somnade inte förän 4 i natt efter ett CSI avsnitt och ett antal
försök att sova. Idag är jag som tur var rätt pigg, än så länge!

Nu ska jag plugga lite mer bosniska!

Hajd zdravo!




Kan mycket möjligt vara världens snyggaste människa, enligt min åsikt! Mjauuu.
Han har allt; ursnyggt utseende, hur rolig som helst och pojkvänstypen. JACKPOT DEMI!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah det var rätt kul ;)

2009-05-30 @ 13:27:26
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0