Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min valborg


Valborgskvällen blev riktigt lyckad. Började med en promenad bort till Fia och Puttes place för förfest. Hos Fia var det jag, Sofie, Linda, Linda, Sandra, Anna, Tine och Sabina.. Körde lite kortspelslekar och singstar och hade jättetrevligt innan det blev Harrys där det fortsatte vara kul. Dock hände en jätteskum sak, haha, men men kul var det iallafall, mindre kul med fläskläpp senare. Dansade och hade oss innan vi tog promenad bort till Fia för att hämta cykeln, cyklade ner på stan igen och träffade folk. Dagen efter hann jag precis komma hem till mamma vid 12 tiden innan jag var tvungen att bli hämtad igen, ingen bra start på en vacker dag som skulle bli fruktansvärd...

Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0