Blogg listad på Bloggtoppen.se

Middle of nowhere


Igår var jag ute på landet ett tag och tog en lagom härlig promenad i skogen och träffade mormor och stefan som kommit från spanien för att stanna över sommaren! Fikade och pratade. Hem och gav mig ut på en liten promenad igen, men hamnade på tågstationen för att vinka hejdå av någon konstig anledning. Resten av kvällen blev mys i soffan.

Idag har jag inte orkar fixat mig, håret är i gårdagens toffs och jag drog bara upp hårslingorna som slipprat ut med ett hårband. Myskläder och osminkad, så skönt. Legat ute och solat ett tag och färgat ögonfransarna sen, rätt behaglig dag ändå. Nu ska jag snart förvåna Almir med en överraskning, hoppas han blir glad :D


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0