Blogg listad på Bloggtoppen.se

LINNÈA!


Ja, idag har jag namnsdag har jag kommit på. Grattis på mig! Och grattis på  andra Linnéor och Linnsor.
Dagen har varit bra. Något jag varit nervös för sen i torsdags avklarades idag, och det gick bra och jag överlevde!
Och det konstiga att jag blev aldrig riktigt nervös idag, och det kändes så befriande. Sen träffade jag puddingstrion Emma, Jennie och Ludde på stan för shopping av presenter till Catrin, hoppas hon blir nöjd med det! :) Hem och disskutera sommarens Partillevecka med Almir också :)

Har varit bra väder och känner en lättnad, 10 kg har försvunnit från mina axar, minst. Om det är fint väder imorgon så blir det en härlig promenad med Noel har jag tänkt, så vi håller tummarna för det!

Så svensk (!?) som jag är enligt Jennie så kollade jag ju självklart på semifinal 1 av Melodifestivalen igår. Endel låtar är riktigt bra, men jag tror fortfarande inte på våran låt. Hon sjunger fin opera, för all del. Men vad fan sjunger hon om?! Man har ju ingen aning. Därimot finns det ett par andra bidrag jag gillar, speciellt Islands bidrag, den älskar jag! :')



Bjussar på en riktigt tokig bild, eftersom jag är glad idag! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS :D . Jag heter med Linnéa fint namn du har ;)

2009-05-13 @ 19:07:08
URL: http://anna016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0