Blogg listad på Bloggtoppen.se

JA...NEEEEJ!


JA: min supersnygga rödvitrandiga bikini har äntligen kommit, lite försent, hade ju gärna velat haft den i Spanien.
Men nu hittar jag konstigt nog ingen bild på den på hemsidan, får väll knäppa ett kort någon dag för de intresserade!

NEJ: Precis när jag satt på mig bikinin och står och speglar mig och undrar hur i helsike BHn kan vara så liten med tanke på storleken så tittar jag på lappen, Jag har ju fått fel stolek. Som vanligt på mina toppar, har inte samma som underbyxorna. Så fick en 38 på toppen också som skulle vara en 44/46 (Ja hör och häpna!) Så inte ska jag visa i stort sett hela bysten i sommar, nej här blir att skicka tillbaka den..hoppas bara att den riktiga passar bättre och att den kommer hem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0