Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag kände en försmak av sommaren


Catrins 20årsfest blev som jag trodde lyckat, med några undantag. Vi hade tur med vädret, lirade brännboll som jag nu får betala med träningsvärk för. Jag är så klen just nu! Drack massa gott och hade det jättetrevligt, så mysigt när det är så många gamla och nya! Vi förlorade dock i brännbollen efter straffpoäng, vi var ju bra! Men det blev andra bullar när det vankades biljard, då vann jag och Gabbe mot Mats och Sandy :P wooh! Kollade slutet på Melodifestivalen. Sämst! Killen är söt men han skriker ju?! Och jag sa ju de, jag gillade inte vårat bidrag från början. För kan någon ärligt säga att den vet vad låten handlar om? Kan ju inte finnas några andra än stackars operafantaster som kan tolka hennes vrål? Jag höll på Island som sagt och det var nära. Så Sverige, nästa år..ni med dålig musiksmak. Rösta för fan inte för det blir bara pinsamt!

Tog taxi strax innan 2 och somnade ganska snabbt. Mådde piss i vanlig ordning och pinade mig igenom en promenad innan det blev fortsatt bakis-mys framför tv:n.

Idag har jag inte gjort något vettigt, kort promenad i regnet och sen kollat på Viktors match på tv:n, så kul att kunna se honom lira nu när han flyttat. Och en bra insats av honom idag, jag har alltid vetat att han är något extra! :)

(Klicka på de små bilderna för förstoring!)


Dags för CSI och Cold Case- mys i sängen nu, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0