Blogg listad på Bloggtoppen.se

jag har gått och blivit spritt språngande galen tror jag


I natt sov jag i min säng, jag var skittrött och somnade direkt efter CSI.
Jag hade många knäppa drömmar vill jag lova, oj oj oj. När det sedan
var dags att gå upp och knalla in i duschen händer något märkligt,
plötsligt luktar det jättemycket Almir, vet inte om de var shampoot som
framkallade detta patetiska sniffande spritt naken, men det luktade ju
så gott. Precis som han gör när man är i hans famn, mycket mysigt.

Nog om mina små konstigheter, jag kan bara konstatera återigen att
jag vill tillbaka. Fuck! Men bara att bita ihop. Ska slänga på mig smink
nu och möta farmor om 30 minuter typ, här ska skoshoppas på Tuna park!



Dobro se zabavljati! (bra att man kommer igång med språk igen ju!)
/ A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0