Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hemma i Eskilstuna nu


Jävla skit! Är hemma i Eskilstuna nu och de enda jag vill är tillbaka.
Känns som jag bara åkte ner och vände, 3 dagar är för kort!
Men har varit jättebra där nere, och mysigt. Här hemma är det skitväder
och ingenting att göra. Vill bara gå ut och promenera med Almir, ner
till bryggan eller något.. Fan ta mig tillbaka! Igår kväll var de CL-final,
även Doffe och Kicki kollade, jättemysig tjej! Barcelona vann, då blev
ju Almir glad iallafall. Gick upp 9 idag för att packa och så, hatar att
säga hejdå. Ursch! När man åkt kommer man på att man vill pussas
lite till för att de ska räcka nu en månad innan jag kommer tillbaka =/.

Glömde bort att berätta att jag fick jobb också häromdagen,
blev så glad och stackars Almir fick mig i slängandes i famnen!
Så nu är ledigheten slut, känns skönt och jättepirrigt på samma gång!



Almir lärde mig också att en lamborghini är en bil och inte en slags gurka!
Haha. Det är alltid kul att lära sig nya saker! Jag införde ett nytt uttryck
"sexigt värre" som det retades flitigt med, men det kommer slå igenom i gbg snart! ;)

Nu ska jag slå ner mina "9-poängs-skinkor" och läsa min nya Veckorevyn!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0