Blogg listad på Bloggtoppen.se

Düm tek tek


Halloj du efterlängtade lördag!
Solen skiner också, det var inte illa jobbat du skäggiga man uppe bland molnen. Tummen upp för dig idag!
Vi ska fira Catrin ikväll, och man ska ju inte ha för höga förväntningar för då blir man ju ofta bara besviken sägs det, men jag vet att jag kan förvänta mig att en skitkul kväll kommer mig till mötes. För med Catrin som husvärd brukar det sällan bli flopp!

Jag har dock gått och blivit extra förskyld, bara för att.. det är irriterande men ska inte påverka min kväll hoppas jag med än att nässprayet blir mig trogen hela kvällen. Kan vara min dejt så att säga! Har också försökt locka hem min "vanliga" dejt för kvällen från att inte festa i sthlm utan locka med både det ena och det andra, smart som han är kontrar han bara med "det kan vi ta på söndag när jag kommer hem ju" - jävla skit! jag är fan inter bra alltså, måste vara så.




Can you feel the rythm in my heart
the beat is going düm tek tek

IKVÄLL SKA DET BLI SLIRIGT MINA BITCHES!!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha jag vet, men var lite oklart hur du ville ha det ;) får ta det på msn ! <3

2009-05-16 @ 16:42:32
URL: http://eyedaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0