Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dubbelmoralen som spökar igen?


Så senaste tiden har jag skummat igenom många bloggsidor där plastkirurgi verkar som den naturligaste saken i världen - som att gå och klippa sig ungefär. Och nyfiken som jag är kan jag ju inte låta bli att fortsätta med detta. Jag har alltid tyckt att naturligt är bäst och bla bla bla, kanske bara för att jag själv är naturlig? Men tanken slog mig faktiskt att om jag hade massor av pengar, hade jag fortfarande varit naturlig då? Jag måste nog erkänna att något skulle det gjorts, men då är det nog mer en fråga av att ta bort och inte få i saker i min kropp. Dubbelmoral eller inte, det vet jag inte..

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0