Blogg listad på Bloggtoppen.se

Your not alone


Jävla skitballe!

Dagen började bra. Kilade ner till stan och träffade Jenny för lite ärenden, slog ihop oss med Emma och Ida på 21an för en latte, mums och så trevligt! Knalla runt lite till, såg inte glimten av Erik under hela tiden dock. Kilade hem, Noel åt och sen myste vi, till han fick tuppjuck som vanligt nu förtiden och blev ledsen, slutade med att vi båda hamnade i liggläge, han på min mage i soffan, han somnade. Han vaknade efter en halvtimme, glad som tusan igen och de bara bubblade av kärlek i mig, pussade nästan sönder honom innan det var baddags.

Fick för att åka och handla vid nästan halv 10, in i bilen mot Hemköp. Gick inte att ta ut pengar. In i affären, nej gick inte att handla med kort. Åkte till Ekängen, in och slängde ihop de varor vi skulle ha.. till kassan, packade i, och då gick de inte heller att betala. Jävla swebank!! Mini liten lapp som ingen hade sett att det inte funkade där heller. Lämnade varorna, hem och hämtade kontanter. Tillbaka till Ekängen och hämta varorna. Till farmor som trodde någon varit på hojjarna, hon hade rätt, in till förrådet, såg att det blivit uppbrutet. Motorcykelkläder snodda vad vi såg, får glo mer noga sen. KUL KVÄLL! Jävla idiot stad. Så jävla sugen på att bara dra härifrån, ursch. Ingen respekt överhuvudtaget. Snart snor väll folk Noels vagn som står i porten också!? Fuck.


Stackars Erik som får stå ut med mina utbrott nu. Hotar med att jag ska gå ut  köra ner huvudet i en snödriva, men tur som jag har har snön försvunnit just nu när jag ville ha den. Funderar på att gå och duscha, men med min tur idag lär jag ju ramla och bryta benet, och då blir de problem..



After the rain
I could see you crying
Suffer the pain
Like a river drying
After the rain
You're hiding from the daylight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0