Blogg listad på Bloggtoppen.se

You knock me out


Hur många fredagar den 13e finns de under året egentligen?=/

Hur som helst fick jag order om att blogga, så here we go! Igår kollade vi filmer igen och myste i soffan. Nu var det hans tur att välja, blev en komedi som faktiskt var riktigt bra. Låg och garvade väldigt mycket :P Sen blev det bådas val, the grudge 3. Dock kom jag på mitt i filmen att jag har sett den, med vem är min fundering!? "Glömde bort" att sova, blev mest bus så stackaren fick inte många timmar sömn, men gav igen med ett antal armågar i pannan (väldigt löst som tur var för han!) och försökte kväva mig med täcket, vad i helvete?! haha. Stackaren fick gå upp och gå till jobbet, medans jag kunde sussa vidare, så skönt, haha!

Nu ska jag snart träffa Jenny och Anna och mysa lite ikväll, lite tid med tjejerna också är ju aldrig fel :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0