Blogg listad på Bloggtoppen.se

You can hold my hand, coz i wanna hold you'rs to.


Som vanligt blev planerna aningen ändrade igår. Som jag sa i förra inlägget slulle jag mysa med Jenny och Ludde. Då var det givet med myskläder. Planen ändrades och det blev även pojkbesök, men men vem skulle jag klä upp mig för? Precis. Blev middag som Ludde lyckades skitbra med, sen lirade vissa gh och drack öl och sen blev de "High school musical 3", killarna var måttligt förtjusta. Den var väll sådär, men nu har vi sett den iallafall. även jag tog en fredagsöl i mina mysisar, det var guld värt. En jättetrevlig kväll med bra sällskap.

Tack.
Jenny Ludde Erik Habbor Ante ochy Tobbe!


Ikväll är de party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0