Blogg listad på Bloggtoppen.se

So dream on.


Som jag sa så var jag med farmor igår på dagen.. Vi möttes strax efter 12 och sen lunchade vi innan det blev en runda på stan. Hittade dock inget. Vi bestämde oss för att fika, gick en sväng till, hittade fortfarande ingenting. Typiskt! Gick hem till henne en stund och vilade :P Min farmor är så undertbar! <3 Alltid så kul med henne. Kan prata om nästintill allt.
Sen hämtade jag Noel och vi tog en promenad och sen träffade vi Madde en stund, trevligt trevligt. Sen hem.

Senare åkte jag och Sofie först till systemet, sen en snabbis på tuna park, iväg till ica maxi och köpte hårfärg till mig, till torshälla och låna slinghätta, hem och pina mig till slutet av let's dance. Dock blev det INGET resultat what so ever, så jävla bittert. Sen kom Perka, Ante och Habbor förbi och vi kollade klart på "Hundtricket" som var på, älskar den filmen. Sen kollade vi på "Hipp, hipp, hora" efter att jag bestämt det. Helt okej men ett dåligt slut. Men fick samtal från Erik och det gör mig alltid på bättre humör, så han tröstade mig och vad så snäll så. OCH IMORGON KOMMER HAN HEM! :D



Jag lever hellre i min drömvärld med honom,
än verkligheten med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0