Blogg listad på Bloggtoppen.se

Run, run, run..


Godkväll!
Idag har mitt lilla hjärta skänkt mig sådan glädje i mitt dystra.
Han har bubblat och gosats och skrattat så det har blivit så varmt inom mig, du gör mig så lycklig Noel!
Stora killen ÄLSKAR att dricka vatten ur glas när man håller i, han är så duktig. Och badat och skvätt ner halva mig och badrummet har han också gjort och lekt med sina små fiskar, åå mitt lilla mirakel. Han har även geggat ner mig med rånkladdsmulor, som sitter som klister i håret. Men han skulle ju klappa mig, då får de bli så. :)  Du är så fin och så älskad. Fått samtal från Sälen där karln befinner sig, aldrig varit med om att våra samtal blivit.. spända typ. Men det är ju mitt humör som spökar, han lockande iallafall fram några skratt, och det behövdes väll.

Imorgon har jag endel planer.
Jag ska träffa farmor och luncha vid halv 1 och sen blir det väll i vanlig ordning en liten runda i butikerna.
Så det ska bli grymt trevligt att umgås med henne igen innan jag ska hämta Noel. Längtar redan!

GOD NATT
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0