Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mitt ljus i skitveckan


Går till Sofie!
Tack för idag gumman. Vi kollade på handbollen och en bunt andra serier, var ute med Hampe och åt mat.
Mycket skratt och prat, det är du som lyst upp min vecka mest faktiskt. En välförtjänt mr E  och Jennie på andra plats.

Fick mig även ett snack med en arg Almir efter matchen, och jag höll med honom. Det var orättvist.
Fy fan! :( Men han var duktig och flög hejvilt på planen och hela laget kämpade så bra! Fan.
Pratar lite jobb med Elin nu, hoppas de blir som vi tänkt oss i sommar. Dock kommer Jocke saknas mycket i år!



Puss och ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hihi, jag fick vara med :) <3

2009-03-30 @ 01:07:02
URL: http://nilseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0