Blogg listad på Bloggtoppen.se

Låt den rätte komma in


Idag hade vi filmkväll. Efter en liten promenad så beslöt vi, (eller jag) oss för att hyra filmen "låt den rätte komma in". Fick ett kinderägg med en skitrolig leksak som jag sysselsätte mig med medans karln fick fixa filmen, men de gick ju si och så så vi hjälptes åt. Så tekniska! Filmen var skum men helt okej för att vara svensk ändå, busat och haft det trevligt som vanligt. Ut med hunden efter filmen och jag råkade packa på mig för mycket kläder, vilket resulterade i retning, skratt och korttagning, din buse! Nu börjar snart min tv-kväll, ska trotsa han och vara uppe, hihi jag är så buuusig!

Vi ger betyget
2½ toasters av 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0