Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kom hem hel igen


Ja, jag vet. Jag har varit skitdålig på att uppdatera. Men min "viktigaste" läsare kan ju ändå inte läsa så, men jag tycker ju självklart om er andra också, så det var dumt gjort.

Lördag: Fest såklart. Började och förfesta hos Sandra med Sofie, Jennie, Emma, Granis, Carro, Josse och Linn. (Glömt någon?!) Blev lite melodifestivalen, fast det var nog bara jag och schlager-granis som var intresserade, illa. Riktig jävla katastrof blev det också, då blev jag arg. Men Josse gjorde det hela roligt iallafall...

Vinnarlåten börjar och ja, ni vet ju hur den låter och ser ut och Josse säger: Är de där E.M.D?
Petra Mede har varit programledare under hela tiden + en känd komiker, Josse säger: Heter inte hon typ Kattis eller nått?


Men var en mysig förfest med trevliga människor. Sen blev det Harrys, var hur kul som helst med massa dans med alla möjliga olika främlingar, störtskönt! Sen kom karln och "hämtade" mig, möttes på Corner, där allt folk samlats. Sen gick vi och hämtade cykeln och knallade hemåt, men inte var det dags för sova inte, här var det krama om honom så mycket det bara gick, till bra musik såklart (min musik!).


Somnade väldigt sent på morgonen och stackarn fick åka iväg till Sälen, alldeles trött och sliten, naw. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan. Förvirrande, haha. Ska jag sova själv hela veckan nätter? SERÖST?! Det är illa. Men fick iallafall ett förslag av Erik vad jag kunde göra, städa lägenheten. Så snäll som han är, tyckte mer om hans kompis Zlatans förslag, att jag kunde ha värsta festen. Haha! Men får väll försöka hålla mig sysselsatt i veckan så den går fort så han kommer hem snart igen :) Fick en sån fin MMS bild imorse när han står på sin snowboard och bara ser fin ut, fan.

Ne, ikväll får vi mysa du och jag Noel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0