Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hello fuckers, im back!


God afton!
Jag antar att spekulationerna är många till varför det inte blivit något bloggande sedan i lördags - har hon tröttnat? har hon inte haft tid att skriva? eller har hon rent av skaffat sig ett liv?
Ledsen att göra er besvikna, men jag har bara varit sjuk! Japp, med min tur som längtade efter att karl skulle komma hem så blir man sjuk precis på dagen när han återvänder från backarna. Jävligt passligt må jag säga! Så jag har varit skitsnygg i pyjamas i snart en vecka, och allvarligt talat inte orkat brytt mig. Men nu jävlar är det dags att ta sig i kragen och göra sig lite fin, åtminstonne snart!

I lördags var det iallafall party hos Erik med Ante, Niklas, Habbor, Ludde och Emma innan utgång.
Det var väll en sådär kväll, inte något speciellt!



Nu hoppas jag att karln blev glad för att jag tog tag i saken och bloggade medans han var på träning,
jag är iallafall nöjd med de, nu är jag tillbaka på allvar.. så suck on that alla som trodde ni blivit av med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0