Blogg listad på Bloggtoppen.se

Going blind staring at the sun


God eftermiddag mina trogna läsare!
Idag har det varit lunchande med min kära farmor som vanligt, vi körde på kinamat denna gången också. Gott!
Snackade och hade det allmänt mysigt. Glodde runt på stan och jag fick som vanligt något för att jag är med henne, sinnesjukt ju. Jag fick iallafall en klänning, jättefin var den! Avundsjuk Erik? ;) Ha! Farmor köpte en tröja och nagellack till sig själv, men de bästa var nog hennes nya smeknamn hon fick utav Erik där, "Farmor Anka"..tanten är rolig så hon svarade helt enkelt "kvack kvack" :D åh, vad jag tycker om henne. Och hon sa "Du har alltid varit min lilla favorit flicka". Jag blev så glad tills jag insåg, vad fan, jag är ju hennes enda flicka! Inte så svårt då kanske. Hon räknade med sina bonusbarnbarn och ALLA flickor hon visste sa hon sen, då blev jag glad igen!

Vad ska man göra ikväll då? Erik har kommit med förslaget tacos och filmkväll redan igår, och idag blir karln sjuk. Så de blir frysmat och något för min del, haha. Lilla pysen! Får väll se om någon annan vill hitta på något med mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0