Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fitta, snippa, vagina..Kärt barn har många namn


Jösses! Jag borde gå och lägga mig, jag vet. Men jag kunde inte hjälpa att få en skrattattack när jag gick förbi vardagsrumsbordet där mitt nya nummer av Vecko Revyn låg och flinade nästan åt mig. Jag gick upp och skulle läsa mitt nya nummer som hade kommit, lägger mig bekvämt med ett glad mjölk och är beredd på att njuta av skvaller, mode och allt annat gott. Men vad i helsike hittar jag för en liten minitidning mitt i allt? - Jo, en liten könsorganstidning. Mjölken var på väg ut ur näsborrarna och jag kunde inte låta bli att fnissa till. När började Vecko Revyn med nakenbilder, speciellt med inzoomade bilder av ett gäng svenska kvinnors intima delar?! Syftet var ju för all del gott - visa att alla ser olika ut, men allas snippor fungerar precis likadant för de. Vi kissar, föder barn och har sex hur vi än ser ut. Men att börja dagen med att beskåda ett gäng underliv är väll kanske inte något som tillhör vanligheten. Men men, slutet gott allting gott och mjölken kom dit den skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0