Blogg listad på Bloggtoppen.se

Äkta kvinnofest, födelsedagskalas och flytt.


Ursäkta min "långa" frånvaro. Har haft lite fullt upp de senaste dagarna..Här kommer en liten sammanfattning, lets begin..

I lördags flyttade Emma in i sin nya lägenhet, det resulterade i förfest i hennesmysiga lägenhet. Vi kom stolt på att det endast befann sig äkta kvinnor i sällskapet, yeeee! Skvaller, dans, frisering och massa försök i att koppla in kanalerna på tv:n..Ha! Tack för en bra förfest Emma (Och Ida, Sofie, Jennie och Linda + Piffen en stund!) Slirade sjungandes ner på stan och in på Lotus, fast jag och Sofie egentligen skulle till Harrys, Linda flippade och jag vågade helt enkelt inte trotsa henne :P Haha! Men det var helt okej på Lotus. Efter krogen blev det att ta hand om en full sötnos, det blev en lång natt. Men jag mådde bra dagen efter, det var min hämnd för de få sovtimmarna jag fick :P Vi stannade i sängen och kollade film.


Sen var de dags att fira farfars 85års dag. Han kom dock inte ihåg mig men sa hela tiden hur söt jag var, och att Noel var så fin. =/ Mina fastrar med deras män kom hit från sthlm som jag typ aldrig träffar, dock inga av mina kusiner :( Min ena fasters man Lasses första kommentar var "Nejmen, vad kul att se dig nylter"..Jag tänkte svara "Ja idag är jag bara bakfull"..Jag höll tyst. Mina fastrar kramade om mig och tyckte jag var så fin i mörkt hår, som dom har. Ha! Tog igen lite skvaller om varandra och om Noel och mina kusiners barn. Det var verkligen jättetrevligt, och Noel var så snäll och lät dom bära runt på honom, helt otroligt..den lilla kinkgrisen!


Sofie har en än gång flyttat, hon kan helt enkelt inte hålla sig borta från mig.. så nu bor vi ungefär lika nära som vi gjorde förut :P Så igår var de flytt för fulla muggar. Vi kämpade i nästan 11 timmar, och mestadels klarade vi allt själva med ihopskruvande och allt, det var skitkul! Så var där halva natten, det gjorde en annan sötnos avundsjuk som ringde och kolla läget om vi var klara mer än gärna :P Även min mamma, Sofies föräldrar och bror Mattias hjälpte till endel, sen bjöd Sofies mamma mig och Sofie på mat, det var så jävla välförtjänt kl halv 9 på kvällen, haha! :) Mycket små skavanker idag men gårdagen bjöds på oändligt många skratt och tokigheter, och framförallt min passion..snickeri!


Såhär fina var jag och min söta Ida i fredags :)




Slirigt värre på väg ner till krogen :) Vad i helvete sjöng vi liksom!? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0