Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tvättstugesnyltare


Jag förstår inte, det finns fan folk till allt. Haha. Imorse hade C tvättid
kl 7, gissa vad som hänt? Jo någon idiot har snott hans tvättid, vem fan
vill tvätta så tidigt ändå? Jag var glad att jag sov istället, det är jag bäst på.
Är det nu det är ett lämpligt tillfälle att säga att jag inte ens kan tvätta?!
Jag vet, det är sjukt pinsamt, barnsligt och bortskämt.
Tog mig iallafall upp ur sängen vid halv10 snåret för att göra mig i ordning och
åka för möte med doktorn, gick förvånande bra och ska ha ett uppehåll nu till
i höst, dock medicinering fortfarande. Men thats life dudes!
Väntar på att se om vi ska åka och träna sen, Jennie och jag..
Lägger mig nog i soffan och myser en stund så länge =)

Hittade en jättesöt bild på Jojo på Facebook
(hetingen från Momma's boys) Titta och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0