Blogg listad på Bloggtoppen.se

Summer hair style


Jag har funderat länge, noga och säkert för mycket.
Vad är problemet? Blir det skitfult, gult och randigt är det bara
att slänga i en mörk färg ju! Jag ska försöka mig på blonda slingor
a la Lauren Conrad från The Hills, älskar verkligen hennes hår.
Med all säkerhet kommer det inte bli lika bra, men älskar att prova
nya saker med håret, från färger till frisyrer så jag ska prova!
Ska övertala Sofie att hjälpa mig när jag kommer hem nästa vecka
så jag blir lite sommarfin till midsommar, som med all säkerhet kommer
bli iklädd vinterjacka om detta fortsätter..Åh, ge mig sommar va!

 
Snygg-Lauren med sina härliga slingor, GE MIG GE MIG GE MIG!!

Kommentarer
Postat av: sandra

då jag blivit frisör kan jag fixa med ditt hår massa :D

2009-06-12 @ 21:05:42
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0