Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sova middag är det bästa


Idag var det inte kul när klockan ringde, och för säkerhetens skull hade jag inte
telefonen så nära så jag stängde av alarmet i sömnen som jag ibland lyckas med,
nix, jag la telefonen så långt bort i sovrummet de gick så jag verkligen skulle flyga
upp ur sängen, och det gjorde jag bokstavligen. Var på jobbet kl 06.45, sjukt segt.
Informationsmöte i 3½ timme!!! Gjorde inte tröttheten mindre, sen jobba ungefär
två timmar och sen sluta vid 12.40. Men har varit en kul dag ändå, så roligt gäng
egentligen, har skrattat så mycket!  Fick ju även prata med Ludde emellanåt eftersom
hon också jobbade idag :D Mycket bra! Jag och Linda liftade med Amar hem  men fick ändå
gå hem från Sveaplan i regnet, omysigt som fan! Sen hem och lägga sig i foster-
ställning i soffan och sova en timme. Jag är fortfarande trött dock, ska egentligen
träna ikväll, men det tror jag inte det blir något av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0