Blogg listad på Bloggtoppen.se

Snart drar vi..


Lite resnerver nu faktiskt, springer runt och gör ingenting typ.
Insåg igår att jag packat ner en hel väska med bara kläder,
förstår inte hur jag ska få med allt. Nu läste jag på schemat att
vi ska ha med ryggsäck och badkläder också, skit..Haha!
Om man tittar på schemat ser det inte ut som att det kommer bli
mycket ledighet på dagarna, mycket mingel och möten också,
men huvudsaken är att man får vara mycket med barnen!

Inser nu hur fruktansvärt mycket jag kommer sakna Joakim i år,
vem ska jag nu mysa med och kolla på film med på kvällarna?
vem ska jag busa med hela dagarna?
vem ska jag leta reda på grodor och lägga dom på andras axlar med?
vem ska jag gömma mig bakom när det är vattenkrig?
Fan dig Joakim, fan dig att du bytte jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0