Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sammanfattning av gårdagen


Jag kunde inte sova längre en 11 idag, så typiskt! Jag brukar kunna sova hur länge som helst.
Men nu, när jag behöver sömnen för nervarvning och uppladdning var jag klarvaken vid 11, fuck.

Kanske ska nämna lite mer om gårdagen, vi firade ju som sagt Emma.

Först var jag, Sandra, Sara, Jossa och Sofie hemma hos Jennie och käka pizza, lyssnade på
gamla sommarplågor och drack Strawberry Daquiris, hur jävla goda som helst, sjuuuukt!
 
Sen åkte vi till Emma. Först var vi uppe i lägenhetendär hon fick sina presenter av de som kom,
bla. presentkort på Monkey, franskt hembiträde outfit och lite sexgrejer av oss tjejer,
presentkort på systembolaget och vin av killarna och Bella skulle ju såklart vara
värst - bungyjump presentkort!! Hur galet som helst ju. Efter de gick vi ner till parken
och myste på filtar meddricka och lyssna på matchen på radion. Senare blev de lite brännbollslir,
jag var inte med får då skulle jag blivit nockad av mina egna tuttar eftersom jag inte hade bh utan
bikinitopp på mig. Upp till lägenheten när myggjävlarna började gå oss på nerverna och fortsätta festa.
Helt plötsligt var det massa bratz i lägenheten, vet inte vart dom kom ifrån och brydde mig inte speciellt mycket heller. Blev tyvärr ingen utgång eftersom ingen annan ville haka på. Åkte taxi ner till stan,
helt onödigt och gratis och följde med Jennie, Danne, Sandra
och Dennis som det femtehjulet när dom skulle köpa mat. Sen gick vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0